[software-liber] Re: wiki

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Feb 20 16:44:53 EET 2009

On Fri, 2009-02-20 at 16:32 +0200, Jani Monoses wrote:

> Uite un site de-al unor non tehnici, informatii relevante, stil
> dragut, utilizabil.
>
> http://ecostepsproject.info/

La pagina aia a lucrat o echipă de design-eri și brand maker-i, acum că
o sa fie asociație, o să aveți bani de ei, nu? Așa, ce ziceți aia o să
și facă! ;)

> Noua ne lipseste continut si stil, asta e responsabilitatea tuturor si
> oricince e invitat sa imbunatateasca (deci nu ma adresez tie aici)
> Dar adaugand brizbrizuri si hackereli nu imbunatatim nimic cat timp
> continutul e aproape 0 (aici ma adresez tie ;)

Eu nu m-am prins din ce s-o făcut până acum, ce e briz-briz? ( Poate
ciornele, aia da, însă aia nici nu ține de site...)

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/