[software-liber] Re: wiki

Vin Feb 20 16:50:19 EET 2009

Tu o iei prea personal.
Eu te sfatuiesc sa arunci o privire peste site-urile altor grupuri de
acest gen din Europa si nu numai.

Asociatia nu te face in nici un fel "corporate". E bullshit sa crezi asa ceva.
Eu o privesc mai mult ca pe un activism/lobby cu acte in regula, si
parerea mea e ca asa trebuie sa fie.

Obisnuieste-te cu ideea ca de fiecare data cand exista freedom of
speech multa lume nu o sa te sustina in tot ce faci, si multi nu o sa
fie la fel de civilizati ca noi.
Nu ai dreptul sa nu fi ofensat.

Spor

--