[software-liber] Re: wiki

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Feb 20 16:51:48 EET 2009

> La pagina aia a lucrat o echipă de design-eri și brand maker-i, acum că
> o sa fie asociație, o să aveți bani de ei, nu? Așa, ce ziceți aia o să
> și facă! ;)

Stiu, nici nu zic ca de ce nu poti face ceva ca o echipa de designeri profi.
Nu cred ca de bani e vorba, nu avem copntinut inca pe care sa se puna un
degin fain.
Stiu ca si Crina zicea ca iti da mail legat de sugestii de culori si
aranjare pe site dar probabil nu a mai scris.

> Eu nu m-am prins din ce s-o făcut până acum, ce e briz-briz? ( Poate
> ciornele, aia da, însă aia nici nu ține de site...)

alea ce le-ai scos din footer dupa ce te-am batut la cap pana ai cedat :)