[software-liber] Re: wiki

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Feb 20 16:58:41 EET 2009

On Fri, 2009-02-20 at 16:51 +0200, Jani Monoses wrote:

>         La pagina aia a lucrat o echipă de design-eri și brand
>         maker-i, acum că
>         o sa fie asociație, o să aveți bani de ei, nu? Așa, ce ziceți
>         aia o să
>         și facă! ;)
>
> Stiu, nici nu zic ca de ce nu poti face ceva ca o echipa de designeri
> profi.
> Nu cred ca de bani e vorba, nu avem copntinut inca pe care sa se puna
> un degin fain.
> Stiu ca si Crina zicea ca iti da mail legat de sugestii de culori si
> aranjare pe site dar probabil nu a mai scris.

> [...]

Dacă nu greșesc le-am scos chiar cum o trecut fosdem-ul, poate cu
întârziere de o zi maxim 2. Însă așa am și discutat că după fosdem nu
avem ce pune acolo și mai bine să fie scoase.

Apropo, de look, eu sunt fascinat de cum arată planet-ul nostru. Mi se
pare super!

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/