[software-liber] Re: wiki

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Feb 20 17:13:28 EET 2009

On Fri, 2009-02-20 at 16:55 +0200, Jani Monoses wrote:
>         Nu ai dreptul sa nu fi ofensat.
>
> Ba are, doar ca nu e constructiv, mai ales ca noi nu sa il ofensam
> facem sugestii .
> Cred ca ar trebui sa decretam in curand un Stas Appreciation Day, ca
> prea rar ii zicem ca ii valoram munca :)
> Stas, chestiile care merg de alea nu comentam ca ni se pare normal sa
> mearga de vreme ce te ocupi de ele.

Bă, eu nu cer apreciere, însă când vine vorba de o decizie, ar trebui să
țineți cont de părerea unuia care o avut tangențe cu soluția propusă și
unul care vine cu o soluție din auzite sau din moft.

Tot ce am pus până acum, a fost gândit ca să poată fi refolosit după
mine fără vre-o problemă. Unul dintre motivele pentru care nu am pus
drupal și nici nu voi încerca să pun de ex, e pentru că e painless la
upgrade. Vouă vi se pare aiurea, însă eu m-am pus în locul la ăla care
ar veni după mine, și nu mi-o plăcut.

Toate serviciile sunt comentate pe unde stau și simplificate pe cât se
poate administrarea lor. Am vrut să pun o galerie nouă pe sl.ro pentru
că mi se pare aiurea să ai 2 lucruri pentru a avea un singur rezultat.
Codul galeriei îl va înțelege oricine știe un pic de php care vine după
mine.

Am vrut să pun nu planetplanet ci planet venus pentru că e mai simplu și
mai logic de administrat. Tema și config-urile sunt deja în bzr din LP.
Totul e simplificat până la copierea simplă a fișierelor.

Am vrut să nu fie mediawiki, pentru că există soluții alternative light,
care dacă e să hackez ceva în mediawiki, să nu trebuiască să citesc 1000
de linii de cod, ci pe loc să mă descurc.

Și tot așa. Cel mai interesant lucru e că eu nici până acum nu am fost
explicat de nici-unul dintre cei care au optat pentru mutare de bug-uri
din LP în whatever, și sincer nici nu caut să fiu explicat. M-am săturat
să tot dau dovadă eficiența deciziilor mele, chiar dacă timpul pierdut
pentru soluționarea lor e a-l meu și nu a lui X din comunitate.

Baftă la mutat servicii.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/