[software-liber] Re: trac.softwareliber.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Feb 23 10:39:44 EET 2009

2009/2/23 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

> Salut,
>
> Am nevoie de niște păreri.
> Pe instanța asta de trac trebuie să fie mai multe proiecte, sau unul
> singur, gsl de exemplu ?

Unul e ok.

> Dacă activăm suport pentru surse stocate pe acolo, ce sistem preferați
> ? svn, git, bzr, etc ?

git ca sa se poate lucra si offline si nu e nevoie de cont de commit, destul
unul care face pull.
Oricum nu cred ca vom avea cine stie ce surse, mai bine punem problema
atunci pe loc.
Nu merita sa pierzi vremea cu confi svn IMO.