[software-liber] Re: trac.softwareliber.ro

Varga Levente vlzoltan la gmail.com
Lun Feb 23 10:48:16 EET 2009

2009/2/23 Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com>

> Unul e ok.

> git ca sa se poate lucra si offline si nu e nevoie de cont de commit,
> destul unul care face pull.
> Oricum nu cred ca vom avea cine stie ce surse, mai bine punem problema
> atunci pe loc.
> Nu merita sa pierzi vremea cu confi svn IMO.

Git poate convietui cu SVN in sensul ca daca utilizatorii vor pot sa il
utilizeze ca sa lucreze offline si pe trac sa fie SVN care include si
fisierele de git din directoare. Multi se descurca (cel putin la inceput)
mai greu cu git si acest lucru poate crea mai multe probleme decat rezolva
IMHO. Pana la urma, nu stiu cum e acest lucru in trac, dar exista utilitare
care pot convertii si servii publicului tipul de VCS pe care il doreste asa
ca putem pune de ex. SVN si sa punem un utilitar de conversie de la svn la
git sau invers (asta nu stiu daca exista) ca toata lumea sa fie impacata.
Aceeasi considerente raman valabile si pentru bzr.

Spor!

--
Lege, lege, relege, ora, labora et invenies.