[software-liber] Re: trac.softwareliber.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Feb 23 10:50:39 EET 2009

> Git poate convietui cu SVN in sensul ca daca utilizatorii vor pot sa il
> utilizeze ca sa lucreze offline si pe trac sa fie SVN care include si
> fisierele de git din directoare. Multi se descurca (cel putin la inceput)
> mai greu cu git si acest lucru poate crea mai multe probleme decat rezolva
> IMHO. Pana la urma, nu stiu cum e acest lucru in trac, dar exista utilitare
> care pot convertii si servii publicului tipul de VCS pe care il doreste asa
> ca putem pune de ex. SVN si sa punem un utilitar de conversie de la svn la
> [...]

Nu are sens sa se piarda vremea cu diverse VCSuri si conversii. Punem unul
ca lumea si cine vrea sa foloseasca il invata. Nu va fi site de code
hosting, dar ce tinem acolo sa fie in ceva decent.
Oicum daca avem trac pt buguri mai vedem la ce ne trebuie cod :)