[software-liber] Re: trac.softwareliber.ro

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Lun Feb 23 11:54:54 EET 2009

2009/2/23 Varga Levente <vlzoltan la gmail.com>:

> Git poate convietui cu SVN in sensul ca daca utilizatorii vor pot sa il
> utilizeze ca sa lucreze offline si pe trac sa fie SVN care include si
> fisierele de git din directoare.

M-am jucat cu GIT + SVN.
E urât. N-ai voie să faci orice poți face în git pentru că strici de cap SVN-ul.

Nu ai toată puterea GITului, și trebuie să înveți comenzi speciale
doar pentru a interacționa cu SVN (man git-svn). Ai de făcut mai des
rebase-uri sau reset-uri. Cine din cei care au folosit doar GIT știe
ce e aia git-svn dcommit.

E neplăcut. În plus, dacă apar oameni care nu știu git și vor să-l
învețe vor avea mai multe probleme interacționând prin git+svn, decât
prin git nativ.

Cum mai peste tot se trece de la centralizate la descentralizate, iar
git are rata de conversie cea mai mare, consider că n-are rost să
ținem și svn de dragul celor care nu știu ÎNCĂ git. Am lucrat la o
filială românească a unei companii care nu trecea pe svn pentru că
moșii din compania mamă nu știau svn și nu vroiau să învețe. N-ar fi
frumos să ne lovim de aceași barieră: „nu vreau să învăț" și aici.

Promit să vin cu un tutorial de git în limba română peste puțin timp
(de la „Cursul de dezvoltare liberă").

--
 .
..: Lucian