[software-liber] Re: trac.softwareliber.ro

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Lun Feb 23 12:05:53 EET 2009

On Mon, 2009-02-23 at 10:39 +0200, Jani Monoses wrote:
> 2009/2/23 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>
>
>         Salut,
>
>         Am nevoie de niște păreri.
>         Pe instanța asta de trac trebuie să fie mai multe proiecte,
>         sau unul
>         singur, gsl de exemplu ?
>
> Unul e ok.
>

>         Dacă activăm suport pentru surse stocate pe acolo, ce sistem
>         preferați
>         ? svn, git, bzr, etc ?
>
> git ca sa se poate lucra si offline si nu e nevoie de cont de commit,
> destul unul care face pull.

Nu știu cum faceți cu git să fie un singur cont?!?!
Git nu știe pull per directoare. Citiți RTFM-ul :)

> Oricum nu cred ca vom avea cine stie ce surse, mai bine punem problema
> atunci pe loc.
> Nu merita sa pierzi vremea cu confi svn IMO.

Nu rezolvați nimic dacă puneți svn imho.
Iar git e foarte simplu de pus, acuma...
https://help.ubuntu.com/community/Git
:)

--
() Campania Panglicii în ASCII