[software-liber] Re: trac.softwareliber.ro

Varga Levente vlzoltan la gmail.com
Lun Feb 23 17:18:14 EET 2009

2009/2/23 Igor Stirbu <igor.stirbu la gmail.com>

> În data de 23 februarie 2009, 12:28, Rus-Rebreanu Alin-Florin
> <netblock la gmail.com> a scris:

> +1
>
> Pentru traducerile din Debian noi am folosit git (repo.or.cz)
> și e o plăcere.

> În aceeași serie: Linus vs C++ http://lwn.net/Articles/249460/
>
> --
> :wq

Nu ma intelegeti gresit. Imi place git si il folosesc aproape zilnic (nu in
toata puterea sa), numai ca m-am gandit la situatia in care  altii nu vor
sa-l invete sau nu se vor descurca stiut fiind ca git are un "learning
curve" destul de abrupt. Am utilizat si svn si asa sa fie ambele prin
utilizarea git-svn mi s-a parut o idee buna. Recunosc nu am prea avut de a
face cu git-svn. Ca sa inchei si eu sunt pentru git, deci +1.

Spor!

--
Lege, lege, relege, ora, labora et invenies.