[software-liber] Re: trac.softwareliber.ro

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Feb 25 12:50:21 EET 2009

În data de 25 februarie 2009, 11:53, Rus-Rebreanu Alin-Florin
<NetBlock la gmail.com> a scris:

> No bun si acum ca ne-am autentificat poate putem si noi muritorii de
> rand face ceva in afara de vizualizare de continut lucru pe care il
> poti face si fara sa fi autentificat.

Salut, mulțumesc pentru sesizare.
Fiindcă oamenii se autentifică cu openid problema e că nu știu cine
sunt, nu am o listă de utilizatori la care să dau permisiuni. Soluția
pe care am găsit-o este să dau permisiunile la utilizatorul anonim,
dar să resping cu regulile de spam toate editările anonime. Cu chestia
asta făcută, utilizatorii autentificați pot face totuși modificări.

Semnalați dacă mai sunt permisiuni lipsă sau dacă aveți vreo soluție
mai bună decât cea de mai sus.