[software-liber] DFD 2009 - Cluj

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Feb 25 18:25:38 EET 2009

Ok,

Cam într-o lună va fi DFD. Ar trebui să ne pregătim de pe acum.

Acum trebuie să vedem dacă facem fix în 25 sau într-un weekend din jur.
Să alegem data și ora și locul.

Dacă se decide pentru UBB, acolo unde am mai ținut pot vorbi eu să
rezerv sala. Forest e super de treabă și ne-a ajutat tot timpul cu
fermitate.

În rest mă gândesc că putem face o mică prezentare despre ce însemană
documente libere cu ceva exemple interesante de utilizare iar apoi
sesiune de întrebări și răspunsuri.

Eu unul nu vrea să se înțeleagă că DFD nu e de fapt OpenOffice.org Day
și mi-ar place dacă am veni cu prezentări scurte despre avantajele
folosirii diverselor formate deschise în cât mai multe domenii.

Eu unul aș fi interesat de o prezentare despre OpenStreetMaps și
culaborarea cu statul și administrațiile locale pentru realizarea
cadastrului. Știu că în Sighișoara și în zonele din zonă e varză cu
cadastrul, pentru că fiecare îl are în formatul lui.
Voi deschide subiectul și pe lista OSM din România să vedem ce iese.

Am înțeles că Jani încearcă să obțină niște date despre banii ce se
învârt în jurul MS Win + Office, pentru a avea un răspuns pentru
jurnaliști.

Alin va încerca să atragă și un reprezentat al MS, asta pentru a avea un
eveniment cât mai echilibrat.

Cred că Jani se va ocupa și de invitațiile de presă.

Pentru afiș, putem folosi un șablon standard + ajutor de la Crina.

În rest trebuie să ne hotărâm din timp să dăm anunțuri și să facem
pregătiri.

--
Adi Roiban