[software-liber] Re: DFD 2009 - Cluj

Mie Feb 25 18:43:06 EET 2009

Eu i-am dat un mail la Tiberiu Socaciu. I-am sugerat sa vorbeasca
despre situatia care a prezentat-o pe tic-lobby recent. Despre cum
discrimineaza anumite companii prin formatele documentelor pe care le
folosesc.

Asteptam raspunsul.
Daca mai avem Clujeni doritor sunt rugati sa ridice mana sus.

O sa incerc sa fac rost de un speaker care sa prezinte ce face MS in
directia asta.

Spor

--
Alin Rus