[software-liber] Re: stiri bilunare in wiki

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Feb 27 10:55:40 EET 2009

Acelea nu-s strile propriu zise ci notite sa mi le amintesc cand scriu
postul.
Nu ar mai fi nici o surpriza daca le-as scrie complet acum nu :)) ?
Dar cine face submit la o stire poate fi cat de detaliat vrea si e chiar
indicat, sa nu trebuiasca sa fac eu rezumat
la blogposturi sau articole de 3 pagini.