[software-liber] Re: intalniri IRC in wiki

Adi Roiban adi la roiban.ro
Sâm Feb 28 02:06:44 EET 2009

În data de Vi, 27-02-2009 la 17:33 +0200, Jani Monoses a scris:
> Salut,
>
> Pt cine se ocupa de agenda IRC in wiki: puneti va rog data intalnirii,
> 'joi' si 'intalnirea urmatoare' sunt repere prea vagi ;)
> Lista de intalniri dupa data iar la cele trecute irclog si sumar
>
> Jani
E un wiki, îl poate modifica oricine :D

Eu zic că acum sunt repere realiste.

Joi aceasta nu a apărut nimeni în plus pe canal pentru întâlnire.

Eu unul nu ași pune o acolo o dată până nu știu că lumea e interesată de
astfel de întâlniri.

Eu unul ași vrea să văd mai multe lume pe IRC ... zilnic :D

Spor!

--
Adi Roiban