[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Ian 5 14:19:35 EET 2009

În data de 5 ianuarie 2009, 14:02, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> Salut si La multi ani,
>
> Am mai tot povestit cu unul, altu si am ajuns la concluzia ca ar fi bine
> sa avem o forma legala pentru a organiza "patrimoniul" proiectelor de
> software liber din Romania.

Fundația pică, condițiile sunt prea grele.
Asociația e simplu de făcut doar că trebuie mai mulți oameni în
același loc la înființare.
Dacă vrei să știi exact ce trebuie întreabă un președinte de asociația
de locatari, dar nu e mare lucru.

Totuși dacă e asociație, trebuie să vedem cine vrea să fie membru și
să cotizeze periodic cu niște bani, chiar dacă simbolic.