[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Ian 5 14:21:23 EET 2009

În data de 5 ianuarie 2009, 14:19, Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a scris:
> În data de 5 ianuarie 2009, 14:02, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> Fundația pică, condițiile sunt prea grele.
> Asociația e simplu de făcut doar că trebuie mai mulți oameni în
> același loc la înființare.
> Dacă vrei să știi exact ce trebuie întreabă un președinte de asociația
> de locatari, dar nu e mare lucru.
>
> Totuși dacă e asociație, trebuie să vedem cine vrea să fie membru și
> să cotizeze periodic cu niște bani, chiar dacă simbolic.

Probabil cel mai important lucru e să existe o persoană să se ocupe de
acte și finanțe, din câte-mi amintesc, la asociații trebuie cheltuiți
toți banii până la sfârșitul anului.