[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Ian 5 14:26:00 EET 2009

În data de Lu, 05-01-2009 la 14:19 +0200, Alexandru Szasz a scris:
> În data de 5 ianuarie 2009, 14:02, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> Fundația pică, condițiile sunt prea grele.
Care sunt condițiile grele pentru fundație ?

Eu am înțeles că e mai greu la început... dar apoi e mai ușor decât la
asociație.

Parcă asociația trebuie să aibă comisie, membrii, ședințe...

> Asociația e simplu de făcut doar că trebuie mai mulți oameni în
> același loc la înființare.
> Dacă vrei să știi exact ce trebuie întreabă un președinte de asociația
> de locatari, dar nu e mare lucru.
>
> Totuși dacă e asociație, trebuie să vedem cine vrea să fie membru și
> să cotizeze periodic cu niște bani, chiar dacă simbolic.
Eu mă gândesc că putem găsii personane dornice să fie membre și să
 cotizeze cu sume simbolice.

Alex, tu ești de acord cu o astfel de organizație? Îi vezi rostul ?

Întrebări valabile și pentru restul cititorilor :)

Spor!
--
Adi Roiban