[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Ian 5 14:41:15 EET 2009

În data de 5 ianuarie 2009, 14:34, Jani Monoses
<jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Eu ii vad rostul in principal pentru a primi fonduri. Multi, mai ales firme,
> vor sa suporte cauzele noastre,
> dar din lipsa de timp si pricepere nu pot sa se implice in dezvoltat,
> tradus, etc. Daca avem un cadru
> pentru a primi donatii care se pot transforma in finantari pt inchiriat
> sala, installfest, facut materiale pormo
> si drumuri+cazare sunt sigur ca mult ar participa cu entuziasm, stiind ca
> dau inapoi comunitatii.
> Dan Masca si firma Reea e un exemplu recent, si sunt convins ca exista
> altii.

> [...]

Subscriu și eu la necesitatea existenței unei asociații pentru a putea
obține fonduri. Fonduri pentru promovare, organizare, sponsorizat
oameni să meargă la evenimente internaționale, premii pentru
concursuri etc.

Apropo de fundație, Mozilla există ca fundație dar nu ar putea primi
banii de la Google dacă nu ar exista corporația anexă.

Dar trebuie să existe vreo 3 membri măcar care să fie conectați la
asociație mereu. Deci înainte de a porni o asociație, trebuie numiți
oamenii ăștia.