[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Ian 5 14:57:30 EET 2009

Salut,
În data de Lu, 05-01-2009 la 14:37 +0200, Rus-Rebreanu Alin-Florin a
scris:
> ROSEdu s-au organizat recent in asociatie.

Ai găsit ceva documente despre asta?

Am văzut că au discutat în public o vreme, după care discuțiile au fost
mutate în privat.

Din câte am înțeles Rosedu se concentrează pe partea de educație și sunt
legați destul de mult de Politehnica din București.

Titi Turbureanu spunea că lucreaza la ceva pe nume „C.E.A.T.A” dar că
încă nu vor să facă public ce intenții au și ce fac.
Nu știu dacă a același lucru cu asociația ROSEdu.

Le scriu sa vad care e situatia.

Dupa cum spunea Jani, as vrea ca noua asociatie sa fie complet deschisa,
transparenta si cu discutii publice. Fara liste private si alte prostii.
--
Adi Roiban