[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Ian 5 16:00:26 EET 2009

> Contabil a spus Dan ca pune el la dispozitie. Eu nu sunt asa pesimist. Daca
>>

> Vazusem un calcul din asta in Bucuresti: minim 50€/luna * 12 luni pentru
> contabilitate deja e ceva si e o cheltuiala care apare din prima zi, nu poti
> merge sa ceri sponsorizari ca "urmeaza sa ne facem asociatie".

Evident trebuie stiut de la inceput, am mentionat doar ca probabil sunt
ajutoare.
Ii scriem direct lui Dan dupa ce mai vorbim si clarificam pe aici o vreme,
ca pe lista probabil nu e.

>  Sa speram ca si aici vom gasi voluntari macar pentru o parte din job.
>>

> Poate ca si pentru domeniul "tech" ar fi bine sa existe ceva remunerat,
> chiar daca sumele sint modice: cind cineva face o activitate in mod voluntar
> vor interveni la diverse momente diferite prioritati si s-ar putea ca nu
> intotdeauna activitatea voluntara sa fie pe primul loc

De obicei nu este pe primul loc, dar decat remunerare mai bine mergem pe
redundanta. Cat mai multi oameni dispusi sa umple golul temporar.
Altfel plata ar putea fi una din motivatii, sau motiv pentru altii voluntari
sa nu mai contribuie.
Vedem cand va exista asociatia, dar zic ar trebui folositi pentru lucruri
cat mai neutre si de uz general.

Jani