[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Alex Eftimie alex la rosedu.org
Lun Ian 5 16:21:10 EET 2009

2009/1/5 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:

> Salut,
> În data de Lu, 05-01-2009 la 14:37 +0200, Rus-Rebreanu Alin-Florin a
> scris:
>
> Ai găsit ceva documente despre asta?
>
> Am văzut că au discutat în public o vreme, după care discuțiile au fost
> mutate în privat.
>
> Din câte am înțeles Rosedu se concentrează pe partea de educație și sunt
> legați destul de mult de Politehnica din București.
>
> Titi Turbureanu spunea că lucreaza la ceva pe nume „C.E.A.T.A" dar că
> încă nu vor să facă public ce intenții au și ce fac.
> Nu știu dacă a același lucru cu asociația ROSEdu.

> [...]

La ROSEdu încă ne <s>chinuim</s> muncim să finalizăm fondarea unei
asociații. Nu știu cum este în cazul fundației, dar pentru asociație
am avut nevoie de următorele documente:

- disponibilitate de nume
- sediu social (contract de comodat cu Politehnica în cazul nostru,
incă așteaptă aprobări)
- cazier fiscal pentru membrii fondatori (din județele de baștină).

Pe lângă acestea, mai trebuie pus la punct un statut și un regulament
de ordine interioară; o declarație de înființare și cu toate la un loc
vor urma una-două prezentări la judecătorie. Pentru partea financiară,
va mai fie nevoie de ceva hârțoage, care vin după.

Da, asociația este non-guvernamentală și non-profit => la finele
anului balanța financiară este zero.

Pot pune la dispoziție Statutul și celelalte documente dacă sunt
necesare ca exemplu pentru GSL.

Alex