[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Ian 5 18:59:32 EET 2009

Salut,
În data de Lu, 05-01-2009 la 17:51 +0200, Răzvan Sandu a scris:
> Bună ziua,
>
> Și eu cred ca fundația este calea pe care trebuie mers.
>
> Vă rog să nu pierdeți din vedere că, oriunde e vorba de bani, donații,
> cheltuieli, etc. trebuie să existe un contabil - care trebuie plătit. Și nu
> lucrează pentru 2 lei...
>
> Din punctul acesta de vedere, cred că existența în grup a unui contabil și a
> unui avocat (specializat în proprietate intelectuală) sunt *indispensabile* .
>

> Numai bine,
> Răzvan
Si eu as merge pe fundatie... daca e vorba doar de cei 10 x salar mediu
cred ca putem rezolva.

In afara de banii initiali, exista alte dezavantaje pentru fundatii ?

Pentru inceput ma gandeam sa rog un prieten sa faca contabilitatea... in
Sighisoara costurile sunt mai scazute.
Daca se ofera altcineva  sunt bucuros sa accept ajutorul.
Eu ma gandeam ca pana nu avem bani de rulat, nu este nici lucru de
contabilitate. Iar daca apar bani ce ruleaza putem plati si un contabil.

Acum daca reusim sa atragem in grup un economist/contabil sau
jurist/avocat ramane de vazut.

In afara de intrebarea "Asociatie sau fundatie", ramane intrebarea:
"Inventam sau reinventam roata?", adica exista in momentul de fata o
organizatie cu acelasi scop, si daca da, ne putem folosi de ea ?

Spor!
--
Adi Roiban