[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Lun Ian 5 20:03:53 EET 2009

Adi, acum un anişor şi ceva câţiva entuziaşti (funcţii importante din lumea
Wikipediei româneşti) au avut un vis mare de a se organiza şi de a sta sub
pavăza unei forme de asociere. Problemele de atunci pe care parcă le văd dar
ca prin ceaţă aici au fost:
- sediul social... mulţi n-au putut da un răspuns afirmativ deoarece ei
înşişi aveau locuinţa ca sediu social pentru afacerile rivate sau non-profit
din altă zonă
- indecizia la nivelul tipului de organizare

Eu sunt pro fundaţie pentru că de la bun  început o fundaţie are avantaje
nete. Am lucrat în cadrul uneia şi am văzut.

Aş zice în plus doar că momentul e copt pentru pasul acesta ! Zic să merem
pe drumul asta. Să se facă cheta.

--
Constantinescu Nicolaie
Information Architect