[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Lun Ian 5 20:07:26 EET 2009

Încă o treabă, dacă tot s-a discutat mai sus: am rugat niste avocaţi să-mi
spun─â dac─â s-ar putea repeta scenariul cu Mozilla ├«n Rom├ónia ┼či am dat cazul
meu pentru care doresc să înfiinţez o asociaţie profesională sub firma
mea... caz dificil neicuţule căci răspun n-am nici acum.

Dacă este posibil, propun să repetăm figura Mozillei aici în RO. Sunt net
mult mai multe avantaje dacă ai rădăcinile în business.

Cu bine

--
Constantinescu Nicolaie
Information Architect