[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Ian 5 20:19:43 EET 2009

În data de Lu, 05-01-2009 la 20:03 +0200, Constantinescu Nicolaie a
scris:
> Adi, acum un anișor și ceva câțiva entuziaști (funcții importante din
> lumea Wikipediei românești) au avut un vis mare de a se organiza și de
> a sta sub pavăza unei forme de asociere. Problemele de atunci pe care
> parcă le văd dar ca prin ceață aici au fost:
> - sediul social... mulți n-au putut da un răspuns afirmativ deoarece
> ei înșiși aveau locuința ca sediu social pentru afacerile rivate sau
> non-profit din altă zonă
> - indecizia la nivelul tipului de organizare
>
> Eu sunt pro fundație pentru că de la bun  început o fundație are
> [...]

Alin mi-a deschis ochii :).
Patrimoniu initial e 100 de ori salarul minim;
100 x 540 ... e o suma frumusica.

Ce spuneai de Mozilla ? Nu am inteles.

Spor!
--