[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Lun Ian 5 20:24:41 EET 2009

Ideea st─â astfel:

Nu se pierde din vedere scopul principal de constituire a unei forme de
asociere non-profit DAR
s─â imit─âm scenariul de┼čtept al Mozillei, care chiar dac─â este o organiza┼úie
non-profit, de fapt este gestionat─â de o companie.

Este o rela┼úie simbiotic─â dintre mediul de business ┼či cel al carit─â┼úi (├«n
sensul non-profit).

Acest scenariu eu doresc să-l repet cu firma mea în breasla mea, dar nu am
răspuns încă.

Dacă sunt avocaţi iuţi să vadă oportunitatea unui astfel de model, cred că
ne-ar putea sfătui cum să abordăm situaţia !

--
Constantinescu Nicolaie
Information Architect