[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Ian 5 20:29:09 EET 2009

2009/1/5 Constantinescu Nicolaie <kosson la gmail.com>

> Ideea st─â astfel:
>
> Nu se pierde din vedere scopul principal de constituire a unei forme de
> asociere non-profit DAR
> s─â imit─âm scenariul de┼čtept al Mozillei, care chiar dac─â este o organiza┼úie
> non-profit, de fapt este gestionat─â de o companie.

Mozilla e mult diferita de ce vrem noi sa facem. Orice asociere cu
for-profit scade din credibilitate si eu particip doar la ceva
non-profit pur. In rest fiecare putem sa ne vedem de joburi si afaceri, dar
asta e ceva separat.

Jani