[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Ian 5 20:35:38 EET 2009

În data de 5 ianuarie 2009, 20:29, Jani Monoses
<jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Mozilla e mult diferita de ce vrem noi sa facem. Orice asociere cu
> for-profit scade din credibilitate si eu particip doar la ceva
> non-profit pur. In rest fiecare putem sa ne vedem de joburi si afaceri, dar
> asta e ceva separat.

Fundația Mozilla are pe lângă MoCo (Mozilla Corporation) care poate
încheia contracte și reține profit de la un la altul.
Deși lumea software-ului liber a criticat și încă critică faptul că
Mozilla are bani (câteva zeci de milioane anual) totuși ei au produsul
open source cel mai popular (sute de milioane de utilizatori). Deci au
reușit zic eu.

Dar revenind la subiect, chiar dacă facem o asociație, nu ne împiedică
nimic ca la un moment dat să ne transformăm în fundație, nu ?

Chiar nu văd măcar trei oameni care să stea mereu să aibă grijă de
fundație. Ar trebui măcar un om să fie angajat cu normă întreagă deci
practic să se dedice fundației.