[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Lun Ian 5 20:35:49 EET 2009

Jani, eu propuneam investigarea unui astfel de model pentru c─â din punct de
vedere juridic este muuuuuult mai usor sa faci o firma sau o asociatie decat
orice altceva. O hibridizare a celor dou─â forme prezinta aventaje care
merit─â a fi explorate.

┼×i dorin┼úa mea este aceea de participare la un efort pur non-profit, dar nu
trebuie exclus─â ┼či INVESTIGAREA unor alte modele, care, repet poate c─â ar fi
mai u┼čor de realizat cu resursele actuale ale comunit─â┼úii.

Nu interpreta gresit intentia mea, vreau sa ajut ┼či din perspectiva asta...
hmmmm

Personal mi-a dori ca prin relaţiile unuia dintre noi să fie stimulat un om
de afaceri care să pună la dispoziţie suma deloc neglijabilă care să stea la
baza form─ârii unei FUNDA┼óII. Eu pe calea asta a┼č mere.

Cinci bani ai mei ! :D

--
Constantinescu Nicolaie
Information Architect