[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Ian 5 20:44:09 EET 2009

> Nu interpreta gresit intentia mea, vreau sa ajut şi din perspectiva asta...
> hmmmm

Nu interpretez gresit doar zic ca nu trebuie metoda cea mai 'puternica'.
Pentru ce activitati facem noi, e destul sa avem ceva mic, dar totusi cu
nume, statut legal si o definite mai clara decat
un grup de prieteni :)

> Personal mi-a dori ca prin relaţiile unuia dintre noi să fie stimulat un om
> de afaceri care să pună la dispoziţie suma deloc neglijabilă care să stea la
> baza formării unei FUNDAŢII. Eu pe calea asta aş mere.

Ar fi greu de inchipuit asa ceva fara pretentii chiar si nedeclarate de
reciprocitate. Cu acei bani (540 milioane!!) faci 50 de miii de CDuri si dai
la toti elevii dintr-un judet, sau faci 10 conferinte nationale de intalnire
de develoepri sau poate iei si o reclama TV in pauza unui meci de fotbal :)
! Mi se pare risipa la cat de 'mari' suntem acum. Nu are sens fundatie ca nu
vom primi mii de RON in donatii ci acolo, bani pt afise, CDuri, pizza+sucuri
pt maratoane de localizare, etc. Sunt optimist dar nici chiar asa. Nici nu
as vrea sa particip la administrarea unor sume de ordinul zecilor de
milioane :)

Jani