[software-liber] Re: Grupul pentru software liber - fundatie sau asociatie

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Lun Ian 5 21:15:24 EET 2009

:D
Atunci ramane doar Asociatia, dar dacă, aşa cum se spunea mai sus, aceasta
deja există prin ţară deja înfiinţată fără măcar să ştim ? Am dubla
eforturile... daca există siguranţa actului unic, atunci Asociatie sa fie !

--
Constantinescu Nicolaie
Information Architect