[software-liber] Re: Noul softwareliber.ro, în sfâr it...

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Ian 6 09:02:50 EET 2009

Igor Stirbu wrote:

> Aș vrea să renunțăm la tinyurl. Url-urile criptice nu inspiră
> încredere și oricum este suficient spațiu pe pagină ca să
> punem toată adresa. Daca e prea lungă, se poate pute un
> titlu sugestiv iar linkul să fie direct. (A se vedea secțiunea
> Încurajăm).

+1, intotdeauna cind vad un tinyurl ma intreb ce e in spatele lui, un
goatse sau un scam. Si cred ca se pierde si PageRank in felul asta.

> Să scoatem paginile neterminate. Le putem adăuga ulterior
> chiar după lansarea sitului și nu ar trebui să așteptăm ca
> toate paginile să fie gata. Doar să nu avem pagini cu zero
> conținut vizibile de utilizatori.
>
> În rest e secsi.

Eu unul as prefera navigarea (arhive, categorii) intr-un sidebar, nu
intr-un footer imens, dar asta e parere subiectiva.