[software-liber] Re: Noul softwareliber.ro, în sfâr it...

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Ian 6 09:29:56 EET 2009

On Tue, 2009-01-06 at 09:16 +0200, Daniel Jucan wrote:
> Arata bine site-ul :)
>
>         +1, intotdeauna cind vad un tinyurl ma intreb ce e in spatele
>         lui, un goatse sau un scam. Si cred ca se pierde si PageRank
>         in felul asta.
>
> PageRank-ul nu e afectat de loc de adresa criptata (de fapt acolo e
> ID-ul de sesiune ) si din contra, ofera securitate: , astfel vei avea
> o sesiune sigura pe durata accesului la site.

Îmi explicați vă rog și mie ce aveți în vedere prin tinyurl (eu știam ca
e un web service, acu nu mai știu nimic)?

Pagerank-ul nu e în funcție de link-uri, doar dacă acestea nu sunt
externe, sau mascate în cod-ul paginii.

Footer-ul mare e o chestie mai comodă decât un sidebar lung și mare.
Plus, în footer structurarea conținutului e mai ok decât într-un
sidebar. Dacă ziceți că ar trebui o pagină cu arhive (gen cum am făcut
la „Încearcă!”), atunci facem. Sfatul meu ar fi să nu încurcăm layout-ul
cu conținutul, sunt două lucruri diferite!!!

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/