[software-liber] Re: Noul softwareliber.ro, în sfâr it...

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Mar Ian 6 09:41:43 EET 2009

În data de 6 ianuarie 2009, 09:29, Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro> a scris:
> Îmi explicați vă rog și mie ce aveți în vedere prin tinyurl (eu știam ca
> e un web service, acu nu mai știu nimic)?

Uite-te la secțiunea Încurajăm. Momentan apare descrierea lui Giver și
e dat un url http://tinyurl.com/7xpdpq care duce la pagina cu articolul
real. Chiar dacă e un webservice, nu e musai să fie bun, ca-n cazul lui
tinyurl.

http://en.wikipedia.org/wiki/PageRank

--
:wq