[software-liber] Re: Noul softwareliber.ro, în sfâr it...

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Ian 6 09:50:41 EET 2009

On Tue, 2009-01-06 at 09:41 +0200, Igor Stirbu wrote:
> În data de 6 ianuarie 2009, 09:29, Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro> a scris:
>
> Uite-te la secțiunea Încurajăm. Momentan apare descrierea lui Giver și
> e dat un url http://tinyurl.com/7xpdpq care duce la pagina cu articolul
> real. Chiar dacă e un webservice, nu e musai să fie bun, ca-n cazul lui
> tinyurl.

> http://en.wikipedia.org/wiki/PageRank

Aia nu ține nici de conținut și nici de layout. Ala e un widget, care ar
fi fost trebuit observat la lansarea proiectului „Încearcă!”. Deci nu e
o problemă a noului software liber.

Dacă nu vă place ideea de un url codat (gen tinyurl), ce soluție
propuneți pentru încadra în ~20 caractere legătura aceasta:
http://incearca.softwareliber.ro/2008/12/22/giver-sau-partajarea-fi%C8%
99ierelor-a-devenit-o-joaca/

Tinyurl la momentul de față este folosit de niște servicii cu un renume
și un nivel de securitate de o prioritate mult mai înalt amplasată decât
cazul nostru spre exemplu. Nici mie nu-mi place tinyurl, însă
„Cezarului, ce-i a cezarului”!

Eu zic să ne concentrăm atenția asupra conținutului și a layout-ului...
:)

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/