[software-liber] Re: Noul softwareliber.ro, în sfâr it...

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Ian 6 10:02:04 EET 2009

Stas SUSHKOV wrote:

> Îmi explicați vă rog și mie ce aveți în vedere prin tinyurl (eu știam ca
> e un web service, acu nu mai știu nimic)?

E un serviciu web care furnizeaza URL-uri scurte, poate practic intr-un
email care are afisarea limitata la 72 coloane dar inutil intr-o pagina
web unde functioenaza hyperlinkuri.

> Pagerank-ul nu e în funcție de link-uri, doar dacă acestea nu sunt
> externe, sau mascate în cod-ul paginii.

Atunci cind punem un link intr-o pagina de-a noastra catre un proiect,
dam PR acelei pagini. Folosind un serviciu gen tinyurl, dam PR catre
acel serviciu, nu catre pagina tinta (linkurile cu tinyurl sint
*intotdeauna* externe).

> Footer-ul mare e o chestie mai comodă decât un sidebar lung și mare.
> Plus, în footer structurarea conținutului e mai ok decât într-un
> sidebar. Dacă ziceți că ar trebui o pagină cu arhive (gen cum am făcut
> la „Încearcă!”), atunci facem. Sfatul meu ar fi să nu încurcăm layout-ul
> cu conținutul, sunt două lucruri diferite!!!

Eu sint adept al unui principiu mai vechi care recomanda cit mai putin
scroll.