[software-liber] Re: Noul softwareliber.ro, în sfâr it...

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Mar Ian 6 10:03:43 EET 2009

În data de 06.01.2009, Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro> a scris:
> Dacă nu vă place ideea de un url codat (gen tinyurl), ce soluție
> propuneți pentru încadra în ~20 caractere legătura aceasta:
> http://incearca.softwareliber.ro/2008/12/22/giver-sau-partajarea-fi%C8%
> 99ierelor-a-devenit-o-joaca/

Giver</a>

> Tinyurl la momentul de față este folosit de niște servicii cu un renume
> și un nivel de securitate de o prioritate mult mai înalt amplasată decât
> cazul nostru spre exemplu. Nici mie nu-mi place tinyurl, însă
> „Cezarului, ce-i a cezarului"!

Ce tip securitate oferă tinyurl? Oferă securitate după ce-ți faci hashul
și prin el te redirectează la pagina ta. Problema e în momentul în care
decizi să folosești un hash pentru adresa de pagina. Mi se pare o revenire
la anii '90. Tocmai friendly url au fost promovate ca sa scăpăm de chestii
de genul /index.php?pid=1213&cid=654. În tinyurl nu înțelegi măcar unde
duce până nu faci click.

--
:wq