[software-liber] Re: Noul softwareliber.ro, în sfâr it...

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Ian 6 10:12:39 EET 2009

On Tue, 2009-01-06 at 10:02 +0200, Nicu Buculei wrote:

> E un serviciu web care furnizeaza URL-uri scurte, poate practic intr-un
> email care are afisarea limitata la 72 coloane dar inutil intr-o pagina
> web unde functioenaza hyperlinkuri.

> Atunci cind punem un link intr-o pagina de-a noastra catre un proiect,
> dam PR acelei pagini. Folosind un serviciu gen tinyurl, dam PR catre
> acel serviciu, nu catre pagina tinta (linkurile cu tinyurl sint
> *intotdeauna* externe).

> Eu sint adept al unui principiu mai vechi care recomanda cit mai putin
> scroll.

Oameni buni!!!
Haideți să ne concentrăm asupra layout-ului și a conținutului, și cu tot
respectul, să nu mai trimitem mesaje a căror subiect nu se înscrie în
discuția actuală.

Dacă tot țineți, explic cum funcționează acel widget, și de ce nu e așa
de simplu să modific să nu mai fie tinyurl:
1. Se publică un articol pe „Încearcă!”
2. Se indexează fluxul RSS a proiectului „Încearcă!” de către o terțe
parte
3. Dacă se găsesc atcualizări, titlul și link-ul (permalink-ul), se
trimite spre twitter.
4. Twitter publică permalink-ul drept mesaj și link (twitter nu permite
HTML!!!) Dacă un link pe twitter e mai lung, acesta cheamă serviciul
tinyurl, pentru a scurta link-ul.
5. Twitter mai servește și json, care îl preiau eu cu widget-ul
„Încearcă!” și unde folosesc direct conținutul servit de twitter.

Dacă ar fi să scap de tinyurl, ar trebui să parsez eu manual json-ul, să
extrag orice „http:///....” și apoi să creez HTML-ul care va ascunde
url.

Promit că o să mă juc cu acel widget, da nu acum și în momentul acesta.
Pentru că, prioritar, găsesc unele lucruri situate mai sus!

Sper că s-a clarificat problema....
:(

--
() Campania Panglicii în ASCII