[software-liber] Re: Noul softwareliber.ro, n sfr it...

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Ian 6 10:15:22 EET 2009

Ok, Stas acum e clar de e tinyurl.com in schema :)
Deci nu e prioritar. Dar in principiu e bine sa facem cat mai simplu la
inceput.
Ma indoiesc ca twitter aduce mai multe beneficii decat complicatii in acest
caz :)
E fain situl, deci e ok sa rezolvam prima data problemele mai mari.