[software-liber] Re: Noul softwareliber.ro, în sfâr it...

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Ian 6 10:22:53 EET 2009

On Tue, 2009-01-06 at 10:15 +0200, Jani Monoses wrote:
> Ok, Stas acum e clar de e tinyurl.com in schema :)
> Deci nu e prioritar. Dar in principiu e bine sa facem cat mai simplu
> la inceput.

Eu zic că problema trebuia pusă când am lansat „Încearcă!”, atât.... :(

> Ma indoiesc ca twitter aduce mai multe beneficii decat complicatii in
> acest caz :)

Twitter e o chestie faină, prin simplul motiv că, persoanele ce te au pe
twiiter, vor primi mai repede o actualizare pe blog-ul/site-ul tău decât
dacă te vor avea în reader (unii nici nu au reader). Iar partea cu
json-ul de la ei, întradevăr, puteam face un web service local ce îmi va
scuipa json-ul acela, însă era și mai simplu să bag twitter-ul în schemă
(widget-ul ăla o durat cam o oră/două până la-m făcut, deci e ok zic
eu)...

> E fain situl, deci e ok sa rezolvam prima data problemele mai mari.

No, atunci ce-o mai rămas e partea cu traducerea șablonului, și a unor
module. Voi încerca până Vineri să fie up deja toată treaba. Odată cu
layout-ul ales, voi actualiza și planet-ul...
:)