[software-liber] Re: Noul softwareliber.ro, în sfâr it...

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Ian 6 11:22:16 EET 2009

On Tue, 2009-01-06 at 10:52 +0200, Nicu Buculei wrote:

> Si felul in care sint prezentate linkurile in pagini nu tin de asta? Ce
> putem discuta mai mult pe o lista publica despre layout? Eu mi-am
> exprimat optiunea pentru un layout cu 2 coloane, a fost preferat unul cu
> una singura, cam asta e tot, mai departe cadem in bikesheeding
> (http://en.wikipedia.org/wiki/Bikeshed)

Eu la conținut a-ș mai lucra. Deci dacă mai are cineva idei, welcome,
altfel revin când avem progrese...
;)

> Mie asta imi suna ca "de ce sa facem simplu cind se poate complicat".

Tu ai zis de bikesheeding... :)
Faptul ca se poate crea un widget in mai multe feluri, nu inseamna ca il
si face toata lumea. Eu eram atunci acolo si l-am creat asa cum mi s-o
parut mie mai ok. Faptul ca acum apar contraziceri, cu stima, însă:
That's not my problem, at least not mine greatest priority problem...

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/