[software-liber] Re: Noul softwareliber.ro, în sfâr it...

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Ian 6 11:44:02 EET 2009

On Tue, 2009-01-06 at 11:37 +0200, Alexandru Szasz wrote:
> Poate ar trebui să fie un crez al grupului să lucreze doar cu software
> liber. Văd că discuțiile sunt mai grele pe tema software-ului care
> nu-i liber.  http://identi.ca/ e o clonă twitter bazată pe chestii
> open source de exemplu.

Vrei să zici pe Laconica?
Câți utilizatori are identi.ca? Acolo e problema!
Dacă am promova software liber doar acolo unde este deja software liber,
nu sunt sigur că vom deveni mai populari....

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/