[software-liber] Re: Noul softwareliber.ro, în sfâr it...

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Ian 6 12:03:47 EET 2009

On Tue, 2009-01-06 at 11:57 +0200, Alexandru Szasz wrote:
> Nu mă refeream la promovare, ci la chestiile care apar pe saitul
> softwareliber.ro.
>
> Legat de twitter, http://www.flickr.com/photos/inju/2402107207/ și
> http://theory.isthereason.com/?p=2163 .
> N-or fi statisticile exacte, nu contează numerele de acolo, dar dacă
> România era un utilizator avid, se vedea.

Daca creez eu un chart in care dau un procent avid Romaniei, se va
schimba parerea?
Motivul pentru care am mers pe twitter, e in primul rand ca ei din
online-ul .ro (bloggeri etc...) cam acolo stau.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/