[software-liber] Re: Noul softwareliber.ro, în sfâr it...

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Ian 6 12:13:14 EET 2009

În data de 6 ianuarie 2009, 12:03, Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro> a scris:

> Daca creez eu un chart in care dau un procent avid Romaniei, se va
> schimba parerea?
> Motivul pentru care am mers pe twitter, e in primul rand ca ei din
> online-ul .ro (bloggeri etc...) cam acolo stau.

Ai ceva surse ? Ce ți-am arătat era o analiză simplă, nu o invenție.
Sunt interesat, nu răutăcios. Un român cu twitter care scrie în română
și are 100 de oameni care-l urmăresc să zicem.

Ca să nu plec de tot de la subiect, nu cred că are sens să discutăm
layout și design. Uită-te la statistici, dacă crește numărul de
vizitatori e bine, dacă nu nu. Te uiți la site overlay cu google maps
și vezi dacă legăturile alea urâte sunt urmate sau nu. Deci fă cum
crezi, asta înseamnă responsabilitate, nu trebuie să disputăm orice
acțiune.