[software-liber] Re: Noul softwareliber.ro, în sfâr it...

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Ian 6 12:27:49 EET 2009

On Tue, 2009-01-06 at 12:13 +0200, Alexandru Szasz wrote:
> În data de 6 ianuarie 2009, 12:03, Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro> a scris:

> Ai ceva surse ? Ce ți-am arătat era o analiză simplă, nu o invenție.
> Sunt interesat, nu răutăcios. Un român cu twitter care scrie în română
> și are 100 de oameni care-l urmăresc să zicem.

http://twitter.com/manafu
De ex...

> Ca să nu plec de tot de la subiect, nu cred că are sens să discutăm
> layout și design. Uită-te la statistici, dacă crește numărul de
> vizitatori e bine, dacă nu nu. Te uiți la site overlay cu google maps
> și vezi dacă legăturile alea urâte sunt urmate sau nu. Deci fă cum
> crezi, asta înseamnă responsabilitate, nu trebuie să disputăm orice
> acțiune.

Luand in consideratie faptul ca pagina promoveaza a fost facuta pentru
ca, oricine doreste sa promoveze proiectul sa aiba posibilitatea sa o
faca, nu prea inteleg rost-ul „site overlay”-ului. Totuși, click-urile
la pagina din meniu cu numele „Promovează” este în top:
http://incearca.softwareliber.ro/#gaso=t9d0qx4BAAA.lNaEdVIqvfouULRzivt3_7pXqyXgkvpRIvsboTYHK62j7rwQ39EIGvzSs4r1RT0y4Trh3QViMV0PY33-TAgyNxjVtELAoI5-5m7ZY9P_QRKcrTXhWV9ZuIccq461JFIhDZWc0L5Lw43weH99C857yJWvEEAOodOD4DBv0VIZHGPVHruMfgC1G7QPk5XAg1y_Zq0DiMx5OoZzHnZmZaeePv3DOexh1K1w7j8AQU-B7JROwXeDceSDIUt0OaOh2AHm252Q53zwrFXSmRGxdHOEE_xjAIrbbUkDvuj2QbLomulttg0L8DT_Cm0Y_hw6NR_D0ECpB3zgq1X05CZcCmqFs-pBK4foglharMhHa5arJ4s.QhtWiMTDAHiV9c0QNtClyg

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/