[software-liber] Re: stiri saptamanale

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Ian 7 16:36:39 EET 2009

2009/1/7 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

> În data de 7 ianuarie 2009, 15:19, Jani Monoses
> <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> nu
> sau
> >

> Cred că mai bine e să publice fiecare pe blogul lui și apoi filtrezi
> tu de pe planet mai concis.

Nu toata lumea are blog, si nu orice stire e blog-worthy :)
De ex daca un profesor face un curs de linux si pune linux pe 10 calcuri
intr-un orasel sau sat e o stire, dar
nu prea o sa o vezi pe planet. Daca la radio se face o emisiune despre
mozilla la fel. Probabil sunt si alte exemple,
dar nu trebuie sa fie legat de ce facem noi, GSL.

Jani