[software-liber] Să-i scoatem în față pe cei care ajută

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Ian 12 10:24:36 EET 2009

În privința traducerilor, am putea să-i culegem de pe internet pe cei
care traduc diverse programe, în stilul cum o face ohloh.net (
http://www.ohloh.net/accounts/alexxed/positions ) sau de pe google:
http://www.google.ro/search?hl=ro&q=alexxed+%22Last-Translator%3A%22 .

Chiar și o simplă listă, dar ceva mai vizibilă decât cea de pe i18n.ro .

Nu e vorba de un efort duplicat, pe i18n.ro lista aceea e cu scopul de
a-i contacta pe cei care se ocupă de traduceri.

Eu mă refer la toți care au tradus, chiar dacă nu mai traduc.

S-ar putea extinde la mai mult de traduceri, unii sunt activi pe
bugzilla în diverse proiecte.

Dacă facem chestia asta cred că putem unii mai ușor românii care fac
ceva pentru software liber.

Un director de persoane, ceva de genul ăsta. Pot ajuta la introducerea
datelor odată ce se găsește soluția tehnică cea mai potrivită.