[software-liber] Re: Distribuția distribuțiilor

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Ian 12 10:27:51 EET 2009

> Deși sunt un vechi utilizator de RedHat, apoi Fedora, n-am rezistat
> pachetului lucios și l-am instalat ca să văd cum e.
> Cred că un astfel de stil de distribuție ar aduce un plus de promovare
> față de a distribui Linux pe discuri scrise acasă.
> Ăsta e un motiv pentru a atrage sponsorizări, sau măcar pentru a
> distribui pachete de genul ăsta pe o sumă modică, care să acopere
> costurile fără a face evaziune fiscală.

De fapt si Ubuntu isi datoreaza succesul in mare parte CDurilor lucioase
trimise
la toatal lumea inca de la prima lansare.

Sunt de acord ca ajuta la promovat ca denota mai mult profesionalism, deci
duce la
mai mare incredere. Pacat de hartia risipita insa :) Niste coperti frumoase
de CD
ar fi destul zic, cutiile cu brosuri incluse le-as evita pentru inceput :)

E un bun motiv pt a avea sponosrizare, asa e.

Jani